Na początek należy uzmysłowić sobie jak istotną funkcję w życiu każdego człowieka pełni internet. To właśnie internet okazał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Również promocja w tych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują duże pieniądze w reklamę w mediach społecznościowych lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.

Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki Polaków. W miesiącu dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również dodać, że aż 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Więc jak być widocznym w Google?

Więcej niż 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja witryna. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://levelrank.net/content-marketing/ . Według statystyk aż 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i nawet 51% osób klika jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszelkie ruchy, mające na celu zdobycie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google powinny być ciągle monitorowane tak, żeby wybierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy: -optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby usunąć wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych dzięki jej linkowaniu.

Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak istotne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Biznes Online

Brak komentarzy

Zostaw komentarz