W pierwszej kolejności należy sobie uświadomić jak ważną funkcję pełni internet w życiu każdego człowieka. W ciągu ostatnich lat internet stał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Również promocja w tych czasach w większości mieści się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują ogromne środki w reklamę w mediach społecznościowych lub w reklamy w Google AdWords.

Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W skali miesiąca dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również dodać, że nawet 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Więc jak być widocznym w Google?

Więcej niż 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://levelrank.net/content-marketing/ . Według statystyk aż 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% osób klika jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.

Co składa się na działania SEO?

SEO są to wszystkie ruchy, które mają na celu uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale podlegające zmianom algorytmy Google powinny być nieustannie monitorowane tak, żeby wybierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy: -optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby zlikwidować wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania mające na celu promocję strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych dzięki jej linkowaniu.

Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak istotne?

Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Biznes Online

Brak komentarzy

Zostaw komentarz