W pierwszej kolejności należy sobie uświadomić jak ważną funkcję w życiu każdego człowieka pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet okazał się najważniejszym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Także promocja w tych czasach w dużej mierze znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują wielkie pieniądze w reklamę w mediach społecznościowych lub w reklamy w Google AdWords.

Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również dodać, że nawet 70% Polaków codziennie używa internetu. Jak więc być widocznym w Google?

Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja witryna. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://levelrank.net/content-marketing/ . Według statystyk nawet 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.

Co składa się na działania SEO?

SEO są to wszelkie działania, mające na celu zdobycie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale podlegające zmianom algorytmy Google powinny być wciąż monitorowane tak, aby wybierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy: -optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby zlikwidować wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków. -link building, czyli działania mające na celu promocję witryny we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to gwarancja większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!

Tagi: Biznes Online

Brak komentarzy

Zostaw komentarz