W pierwszej kolejności należy uzmysłowić sobie jak ważną rolę pełni internet w życiu wszystkich ludzi. W ciągu ostatnich lat internet okazał się najważniejszym miejscem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Również promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze znajduje się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują duże środki w reklamę w social media lub w reklamy w Google AdWords.

Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W miesiącu dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też dodać, że aż 70% Polaków codziennie używa internetu. Jak więc być widocznym w Google?

Ponad 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://levelrank.net/content-marketing/ . Według statystyk aż 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.

Co składa się na działania SEO?

SEO są to wszelkie działania, które mają na celu uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google powinny być ciągle obserwowane tak, żeby wybierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Po pierwsze trzeba wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby zlikwidować wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promowanie strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych dzięki jej linkowaniu. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo istotne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Biznes Online

Brak komentarzy

Zostaw komentarz